Garantie | Toolspecial

Garantie

Wij zijn officieel dealer van alle producten die we verkopen. U heeft een fabrieksgarantie op alle producten, hoe lang u garantie heeft, verschilt per product en staat vermeld in de bijgevoegde documentatie of op de internetsite van de betreffende leverancier. Mocht uw product defect zijn, dan raden we u aan om contact om zo snel mogelijk met ons contact op te nemen. Wij zullen dan samen met u zoeken naar de beste oplossing!

Beschadigd of verkeerd product
Controleer bij ontvangst van het artikel of het product onbeschadigd en compleet afgeleverd is. Mocht dit niet het geval zijn, dan vragen wij u dit zo snel mogelijk na ontvangst, bij voorkeur binnen 48 uur, aan ons te melden via mail of telefoon.

Wanneer u een beschadigd product hebt ontvangen, willen wij graag een snelle oplossing voor u vinden. Om het goed op te kunnen lossen, kunt u het beste de volgende gegevens doorsturen naar klantenservice.

• Ordernummer
• Foto’s van de schade
• Serienummer van het product
• Onderdeelnummer van het beschadigde onderdeel (vaak te vinden in de handleiding)

 

Voor de volgende punten wordt geen garantie gegeven:

• Oneffenheden, minimale afwijkingen en kleurverschillen
• Defecten, die zijn ontstaan door verkeerd en/of nalatig gebruik alsmede ondeskundige installatie
• Kleurveranderingen evenals roestvorming of een roestlaagje als gevolg van weersinvloeden of ondeskundig gebruik van chemische stoffen
• Defecten op grond van veranderingen, niet voor het doel bestemd gebruik of moedwillige beschadiging
• Defecten, die zijn ontstaan door onvakkundige onderhoud en/of reparatiewerkzaamheden
• Schade als gevolg van het niet uitvoeren van het normale routinematige onderhoud
• Schade ontstaan als gevolg van slijtage door professioneel gebruik

Verleende garanties gelden in aanvulling op de wettelijke rechten van consumenten en kunnen daar geen afbreuk aan doen. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.